inget kul väder idag!

Nä fy kattsingen gick upp vid halv åtta o gjorde mina dagliga rutiner.
gick utanför dörren o märkte att det spö regnade!!!! kul . . . lr inte!!!!! upp igen o hämta paraply. (fast göteborg är stort så är där inte mkt folk uppe o går på kungsgatan kvart i nio iaf!!! o definitivt inte i detta pisseväder det alltså vräkte ner!!!!!!

regnade konstant fram till 14 då det var dax för lunch, så det passade ju bra att d var uppehåll då iaf!!!!
har varit pisseväder hela dagen!!!!!  så har inte varit så väldigt mycket att göra idag!


annars är allt bra här uppe i götet!
blir lugn kväll för mig med film o soft bara!! david är på jobbet.

kommer kanske ett längre lite senare men nu måste jag fixa käk!

sköt om er!!
glömde berätta att jag o david såg två kändisdar igår!
karl lagerfeldt ( han som designade en kollektion till hm för ngt år sedan.)
Lars kjestrup (en av sveriges bästa pokerspelare)

hehe!!
ha d gott!!!

Kommentarer
Postat av: Miccis

Haha min kompis pappa Lars Kjestrup ;)

2009-02-07 @ 19:26:49
Postat av: evelina

haha Larsa! han är min fotbollstränare, och som miccis säger, våran kompis emilias pappa! GO LARS! haha

2009-02-07 @ 23:21:02
URL: http://soderbergevelina.blogg.se/
Postat av: therése

haha visst, hur chockad som helst när man såg inlägget. Men det är kul, emilia har en kändis till far och vi har en kändis till coach!

2009-02-08 @ 12:53:57
URL: http://theresesordal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0