Borr Borr Borr! / Tänk om alla Ungdomar var som dig! =)

Japp! Dom håller på o bygga o borra utanför igen, så man vaknar till lite då o då! Men då gäller det att bara somna om igen! =)
Gick upp vid 13 efter en hemgång från cc runt 2snåret!
Stack o handlade mat o lite annat smått o gott, Tänkte bjuda David  på middag ikväll. Förhoppningsvis Blir det Kalas Gott!

När jag stod i kön för att betala, stod en tant framför mig o pratade med kassörskan om ngn rabatt på ngn vara.
Jag blev lite nyfiken o öppnade mina öron.
Tanten: Men Det ska visst vara 10kr rabatt på zoegas mörkrost.
Kassörskan: Nej tyvärr det är det inte. det är ingen kampanj vara.
Tanten: Johoo Det är det Ta Mig Fan!
KAssörskan: Nej det är det inte, ska du ha kaffet??
Tanten: Har du inget häfte med kampanjvaror så ska jag visa dig!
Kassörskan plockar fram en tidning o ger till henne.
Tanten:  MEn detta är ju ett häfte för Hemköp det är ju Maxi vi är på!!!
Kassörskan: Nej du är just nu på Hemköp.
Tanten beklagar sig mer o mer att det är inte klokt dom inte kan sänka 10kr för oss pensionärer när MAxi har det billigare.
KAssörskan: TYvärr!
Då dök jag upp med ett smile o sa till tanten:
Jag bjuder gärna på en tia om damen tillåter.
Tanten tittar lite konstigt men sen säger Hon: Tänk om alla ungdomar var som du! (samtidgt sneglar hon på kassörskan som är typ 25års åldern.)

Hehe Tänka sig Sådan underhållning i kön för tio kronor!!! Då bjuder jag mer än gärna på en liten Guldperng! =)


Hur d gick på cc igår? Klonk Klonk! =) Ett mkt dåligt spel av mig som gjorde att jag vann! hehe pokern är inte rättvis alltid!

Nu blir det snart fika o lite Julklappshandling?? =)


Kommentarer
Postat av: Patric

Klart att mr klonk kan bjuda tanterna på middag... Mr.Klonk...

2007-11-27 @ 19:12:59
Postat av: thomsen

Vilken gentleman du är H&M-Gurra!

2007-11-28 @ 19:28:38
URL: http://thomsen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0