December Månad

Har varit en lång dag idag!
Hade en kund inne i butiken igår, lr ja där var fler men en jag syftade på. Tänkte berätta om det men sen kom jag på bättre tankar!
Man ska ju inte skriva för mkt ont om folk nu i juletid! Då kommer ju inte Tomten. =)
Imorgon Går vi in i december, en månad som består av b.l.a.:

Födelsedagar, några st som fyller år b.l.a. Jag! =) 
Julpynt, ska pynta lite här hemma 
Lucia Mysigt o gå upp o kolla på lucia Tidigt på morgonen, men bara dom första 5 min. :D
Juldekorationer, Gatorna är fyllda med det.
Julgran, mjae vi får väl se!
(Snö) In my Dreams,
Mkt folk i rörelsei handeln
Ännu mera folk i rörelse i handeln 
Ännu Ännu mera folk                                 MED ALL SÄKERHET
                                       
Sista minuten klapparna som ska inhandlas     MED ALL SÄKERHET
Julstress
LilleJulafton  Med Familjen  i Ystad!
Julafton Firar jag nere i Ystad!
Jul stressen börjar lugna ner sig!

MELLANDAGSREAN
Alla Galna folk ska jaga fynd!

Nyårsafton!



Dax o nanna!
sov gott! =)

Kommentarer
Postat av: Alexander

bra födelsedagar i december! :)

2007-12-01 @ 03:08:53
URL: http://glende.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0