Dröm Jul på Nk

Jag o David skulle till emilia o jerry för ngn dag sen! David ville gå hela vägen o jag ville åka vagn. Så vi gick halva vägen o åkte andra halvan!
Vi gick förbi Nk, som precis var klara med sin julskyltning.
Det är tydligen så att samma dag som dom visar skyltfönstren så står där MAssor med folk endast för o titta vad dom har i fönstren detta året!
                     

Visst är det fint men sen man började jobba i butik så har inte julen varit som den brukar!
Missförstå mig inte: Jag gillar julen trots all stress o penga byte ja lr förlåt JUlklapps byte.
Vissa kunder kan man ju tom utläsa en mindre panik i ögon på.

Nu blir det en fika! kanske glögg o pepparkakor? passande! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0