FredagsKänslan!

Hemma efter en Vanlig dag på jobbet, nu är man ledig i helgen! Sweet!
Har precis käkat en pastarätt som jag handlade med mig hem från jobb, mkt god för den delen.
Ikväll blir det "Champagne Fest" ClubChampagne ska ha fest på Berså Bar. Vi hoppas på bra tryck o bra värde!

Det är inte ofta man får fredagskänslan när man har ett jobb som innebär att man ofta jobbar lör sön.
Men denna fredagen är en sådan fredag för mig. förbannat fint är det iaf!
Man är på väg ner till jobbet o man ser på folk hur do flesta ser glada o ler. Samma som när man e på väg hem från jobbet:
Man ser en massa folk som är ute o spatserar, vissa går i par, vissa står utanför ngn restaurang, vissa går ensamma, vissa snackar i telefon, många olika saker folket gör! Men den gemensamma nämnaren är att alla är glada, Veckan är över o nu väntar två lediga dagar! Samma här o det är den Fredagskänslan jag pratar om!

Nu sänker vi några kalla o ser vad kvällen har i sitt sköte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0