Ice Cold!

Det är Fortf kallt i lägenheten! Jan vår granne som är allt i allo fixare är på semester så det blir inte fixat förrän tidigast Torsdag! Imed både David o jag har våra tummar mitt i handen.
Det är kallt! Ice Cold!

Haft en bra dag på jobbet! Mkt folk o trevlig stäminng! Till skillnad från  igår!
Igår var det relativt lungt i butiken men många av dom som var inne igår...............
Ibland undrar man var allt folk kommer ifrån egentligen!
EnDam i sina bästa år......kommer in i butien.
Hej! har ni den här tröjan i Lila Rosa?
nej tyvärr det har vi inte.
När får ni in det?
Tror tyvärr inte vi får in den i lila rosa men jag har ju den i lila.......
ja nä det ska vara en blandning av lila o rosa.
ja då är det värre med det!
Men ni kommer få in det?
Neej!
Hur vet du det?
Jo asså lila rosa är inte riktigt den färgkombination vi får in tsm.
Det Borde det vara, sen gick tdamen surt vidare i butiken. 

Men jag gillar mitt yrke o givetvis Alla våra kunder=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0