Panorama Spa!

Vid 19 hade vi bestämt tid för lite Bubbelbad, bastu, ångbastu på panorama spa!
Taxi dit efter fika på stan. Jag David o Ronny. Riktigt skönt o slappna av i bubbelbad o sedan bastu på det =)
Känns lyxigt men badkaret här hemma är inte så dåligt det heller! :D
Nu är klockan runt 00 o det e dax o sova snart! Jobb imorgon.
Var lite sugen på cc ikväll men efter två bra dagar där nere + att jag e lite trött så softar jag ikväll istället!
Sköt om er!


Panorama Spa!

(putte: Det var alltså Riktigt Nice på Panorama)

Kommentarer
Postat av: Patric

Själv gick jag runt i snöblask och backade på cc i stockholm. Tur att ni har det så jävla bra i Götteborg.

Fittor.

2007-11-29 @ 06:01:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0