Sunday

Somnade vid 05.30 tiden imorse, efter att ha varit på cc sedan 22!
Började segt där nere igår, även jag var lite seg efter fredagens party men men.
Sedan så gick det väl relativt hyffsat. jag är nöjd iaf! jag hitta pluset iaf =)
Gick upp runt 14 tiden idag. stack ut själv o käkade brunch på ett fik.
skönt o bara sitta o njuta av en kaffe o lite mat o bara kolla på allt folk.
David  o Putte är så Duktiga så! dom var o tränade.

IKväll är det mest chill!
har precis städat lite o det känns även som om jag behöver tvätta snart igen.=(

Ikväll ska dave o putte sitta o lira Sunday turneringen på Stars!
Så det blir o gå o lägga sig i tid för mig ikväll! Jobb 9 till 18.30 imorrn.

Håller på o kolla lite datorer nu! Måste köpa mig en dator!
David börjar snart tilta på mig annars. imed d e hans dator jag sitter på nu!

Jag önskar er alla en trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0