Wild and Crazy

Är Trött 24timmar om dygnet. inte deppiig men bara trött. På jobbet rullar allt på som vanligt. där går jag in i min roll men nu får jag snart hitta på ngt.
För några år sedan sökte jag jobb till HM i Ystad. Jag skickade in en video där jag förklarade o berätta lite om mig själv! Visst jag fick jobbet men det var inte det jag ville komma till nu.
Utan när jag skulle beskriva hur jag var som person så Sade jag:

Jag är lite Wild And Crazy!

3år sen o nu känns det inte som jag kan presentera mig som Wild And Crazy!
Jag vill kunna göra det! Så det får jag försöka ändra på!


Hm......... Typ en sak som hade varit jäkligt kul!
Jag o David åker ut till landvetter vi bestämmer ett nummer typ 3!
Tittar på den stora avgångs Tavlan......Nu ska vi se 1 nej 2 nej 3: Rio 
Jahapp då beställer vi biljetter till Rio o ser vad som händer där!

Man måste Våga Satsa  för att  Vinna!


image59 (500w x 334h)
 


Kommentarer
Postat av: Nicole

Sant Göte!

2007-11-14 @ 15:19:20
URL: http://smile4me.blogg.se
Postat av: Syrran

Go for it!!!!

2007-11-14 @ 15:50:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0