90årig gubbe med dålig rygg o rullator?

Hade faktiskt inga större problem  o komma up ur sängen imorse!
Visst var man lite seg o så men inget extravagant!  Det gick helt okej o hoppa ner i badkaret imorse oxå!
Men sedan!!!
Gick ner till jobbet! Mina ben kändes Som två tunga stenar! jag kände mig halvt förlamad i benen!
Har gått helt okej på jobbet! 

Men min kollega kollade väldigt konstigt när jag skulle gå upp på en pall o hänga om i butiken.  jag fick nätt o jämnt upp mina ben i den höjden pallen var! Pallen var till mnia knä!!!
Det var då han sa: En 90årig gubbe med dålig rygg o rullator kan göra det bättre än dig!!!

Putte bjöd på kyckling o ris ikväll! mkt gott! Man Tackar mannen! =)
Dom är nu nere på cc medan jag ligger o degar o tycker synd om mig själv? mjae inte helt så men har precis tagit ett varmt bad, det satt som en smäck!!

Nu blir det chill!

Kommentarer
Postat av: kusinen

så till alla er barn där ute. Ett vad är ett vad, det är inte till för att brytas :)

2007-10-20 @ 02:41:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0