David Är Hajen Som Gillar Fisk! Inte bara vid pokerbordet!

Det var en kväll när jag kom hem från jobbbet! Ni vet en sådan dag man bara vill slappa o att ngn ska fixa mat o passa upp en!
Tyvärr så var david på samma humör som jag! trött, sliten o pallade inte göra så mkt!

Men David Gick till frysen som tyvärr inte innehöll allt för mkt!
Fiskpinnar  o ris tog david fram!
Han sa att han kunde fixa maten! Jag berättade att man kunde lägga fiskpinnarna i brödrosten så slapp man steka dom!
Imed David oxå var trött så Körde han på det tipset!
Men Men men!! David!
 Bara för vi skulle ha  12 fiskpinnar behöver man inte lägga i alla 12fiskpinnar SAMTIDIGT!!!!
                                    men det gjorde han så det blev Fiskklumpar o ris! =) Fiskpinnarna smällte ihopa i brödrosten
                                    imed dom låg så packade! Men men! Det gick ner! =) hehe


Ikväll så Stack putte ut o träffa några vänner!
Jag o David Fixade till Laxspett, Potatis, hollandaise sås och sallad!
Mkt mkt Gott! o det  Blev Kalas Vill jag Meddela!
  Ser inte så illa ut va? =)
 Inte han heller va? =) hehe
Hajen Fångar upp sin mat på tallriken! =)


Jerry Kikade förbi en liten stund o sedan gled  Bröderna daltons David, Putte, Jerry ner till cc för o gamea!
Hemma frun Gustav stannade hemma ikväll! =)
Ha en Fantastisk kväll!


Kommentarer
Postat av: Filippa

Såg ju rikigt gott ut :)

2007-10-15 @ 21:41:56
URL: http://glamourchic.blogg.se
Postat av: thomsen

haha laxspetten såg godast ut på nått konstigt sätt?

2007-10-16 @ 00:34:28
URL: http://thomsen.blogg.se
Postat av: Patric

Haha vilken otur att jag gick ut och käkade... Haha

2007-10-17 @ 03:23:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0