En Dag kvar sen 2lediga!

Jäpp nu är det jobb imorron o sen blir det ledigt två dagar irad! Det gynnar!
Vi har ju putte på besök o jag har jobbat en hel del o inte umgåtts så mkt som man kan tro!
vad som händer under dessa två dagar?
mjae det blir iaf fest ngn av dagarna, jag ska hänga me dom ner på deras jobb o praktisera där en kväll iaf! 
Sedan blir det förmodlgen Stand up på Ruby på Torsdag.
vi var där förra torsdagen med, men då var jag så död i kroppen efter träningen. Så det blir nog roligare denna gången då jag kanske klarar av o sänka några öl med! =)

Måste berätta om en kund som kom in i butiken idag.
klockan är c.a. 17 o där kommer in en äldre herre, han går direkt fram till mig o börjar prata.
först så snackar vi lite  sedan visar jag han våra finbyxor vi har sdan snackar vi o sedan frågar han om skinnjackor så jag visar dom för honom. dirk efter dety vill han se vad vi har för Manchester byxor  o jag visar dom med för honom.

under denna kvart han är inne i butiken så får jag reda på:

1. hans fru skilde sig från honom för 4 år sedan. efter att ha varit gifta i 15år tror jag det var.
2. han har 4barn, alla vuxna nu, som han inte hart ngn direkt kontakt med. 
3.han har skor som han har haft i tio år som han köpte på sin resa i Canada. 
4. hans bälte är  Äkta skinn o köpt i huvudstaden.
5. han har varit överallt i hela världen.
6. Han var inte sugen på att köpa ngt, han ville bara prata, han känner sig ganska ensam just nu tror jag.

Tycker det e lite sorgligt att han måste gå in i en butik o snacka av sig! Missförstå mig inte!  Jag Snackar gärna med folk! men tycker det e synd att han inte har ngn annan o prata med.


Vi synes o höres!

 

Kommentarer
Postat av: Patric

Söt du är som ställer upp. Jag kommer in o snackar om några händer imorgon.

2007-10-24 @ 05:19:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0