Ett Studiebesök på Davids Jobb!

Jäpp Efter Sverige matchen så var jag sugen på o gå ner o kika hur d gick förr bröderna Daltons!
Putte satt o lira cashgame o david var kvar i Turren! Satte mig ner o tog en fanta o bara tittade när turren lirades!

Henrik rosdahl Flickvän Jobbar nere i baren vid pokern så Hon underhöll mig lite oxå! =)
En Trevlig Tös Henke! =)

Stack  Ner vid 23tiden! o kom hem vid 02!
Vet ni vad d sjuka är? Jag Spelade ingetting när jag vr där!
Dom av er osm känner Gustav vet hur han brukar löpa Amok på sådana ställe! Men ikke idag! =)
Inte en krona på spel idag!  Känner Mig lite Stolt Faktiskt!!!
Däremot Köpte jag med mig en sak hem!

Det jag köpte ligger i påsen! Vad köpte jag på CC?
 En Bild på Davids Jobb! =)

 Innehållet i påsen`? Jäpp En Stor o Jäkligt förbannad God Räkmacka!!!! Som sitter som pricken över i:et!!!!!!

Sov gott!!!


Kommentarer
Postat av: Patric

Kul du tittade ner Gustav, så slapp man smsa med dig enligt rutin : )

2007-10-18 @ 05:13:01
Postat av: thomsen

åh, jag som kunde ge mig fan på att det var ätbara underkläder.. Men det var något ätbart iaf :) Så ett halv poäng till mig

2007-10-18 @ 12:28:45
URL: http://thomsen.blogg.se
Postat av: M

Det e bra att du kan stå emot spelberoendet ;)
Puss på dig!

2007-10-18 @ 16:13:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0