Fisken bara ligger o väntar på mig!!!

Jäpp!
Jag har fått en present av David! Presenten hade han köpt i Varberg på spa:et dom var på!
En liten Fisk Som var fylld med  Badolja!


Fisken, jag har döpt han till Putte.

Jag är glad för fisken! Tack David!

Sen börjar man undra:
Tycker han jag luktar illa?
Tycker han jag är en Fisk vid pokerbordet?
Nej lr Jo det kanske han tycker!
Men han köpte den för att han vet jag gillar o bada o gärna med olja o skum!
Så jag Tackar så hjärtligt David!
Thank You!

Nu ligger han helt ensam i badkaret!
Jag Gör han sällskap imorrnbitti!

Kommentarer
Postat av: david

det e lungt man!

2007-10-30 @ 21:18:28
Postat av: Patric

Haha vadå PUTTE?! VAAH!

2007-10-30 @ 22:40:14
Postat av: Alexander

ja putte är väl den riktiga fisken här :)

2007-10-31 @ 00:33:25
URL: http://glende.se/
Postat av: M

En ny vän i badkaret ;D
PUss på dig

2007-10-31 @ 10:09:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0