Glass o Maränger!!

jag är sjukt seg i kroppen!
Var nere o tog en kaffe vid 17.15, då bröderna daltons var med o käka frulle då . . . .
När vi kom hem så började dom titta på Titanic. Dom håller fortf på o kolla på den.
jag berättade för putte att jag inte gillade Titanic.
han tittade konstigt på mig o sa att jag måste se den ända in i djupet.
Redan där e det ju kört! jag e inte djup för fem öre ju!
jag e lessen men en 24timmars film som jag dessutom sett en gång innan är inget jag orkar sysselsätta mig med.
Säkert många som älskar titanic men för mig mjae jag är ju en sådan där Komedi film kille, ingen sådan där Djup kille. men men


vet ej vad som händer ikväll!
Jobb imorrn!
En sak är säkert iaf! jag ska smälla i mig glass o maränger så det står härliga till snart!
bara smaka på det! Den sitter rätt upp i daimkrysset!

Kommentarer
Postat av: Filippa

glass, mums:)

2007-10-28 @ 12:22:24
URL: http://glamourchic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0