Göteborg!

Jäpp nu har man jobbat klart för idag!!
riktigt najs o bara jobba till 15!
Putte o david är på gymmet (Nej Jag är inte ett dugg avundsjuk på att dom är där)
Det är många tankar som far o flyger i mitt lilla huvud! Både bra o dåliga Tankar!
Tycker det är grymt kul o komma ner o hälsa på i Ystad men det är samma gamla ystad! Alla vet allt om alla.
Ska nog nappa en timme nu! Riktigt trött! 
Imed jag inte har så mkt o berätta så ska jag nog dra fram ett ess ur rockärmen idag o ta fram när david lagade till fiskpinnar till oss! men det kommer ikväll! =)
 Det man vill ha, Det tar man berättade en tjej för mig i helgen!

Ha d gott! =)

Kommentarer
Postat av: thomsen

Mest för att du fick träffa mig, eller hur? ;) hihi

2007-10-15 @ 16:06:42
URL: http://thomsen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0