Gu Va hälligt!

Efter att ha varit nere o vänt nästan ruinen så har pokergudarna varit med mig idag!
Vilken Rush man kan ha ibland! Kvittade vilka kort jag spelade. jag träffade allt o fick betalt oxå!
Det gör mig glad att man kan ha sådana perioder!
Snart blir det en sväng ner på CC o köra!! Inte idag och inte imorron men inom en snar Framtid!
Efter poker i 3timmar idag o efter rushen får jag vara nöjd. Int lira mer idag inte! =)

 

Annars har Dagen varit bra oxå! Lugn dag men mycket varor! men man ska la inte klaga!
Vid 15tiden så kom Gittan o tobbe in i Butiken o hälsade på! Gittan o tobbe är då Viktor Dormviks föräldrar för er som ej vet! Mkt Trevligt!

Nu blir det lite Teve tittande o kanske lite glass o maränger?? Jäpp så får det bli!!
Ha d gott allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0