Guldfrossa?

Vaknade o gjorde mina morgon rutiner!
Gick utanför dörren o känner ur Svinkallt det e!!!!
på vägen ner mot jobb märker jag även hur lungt allt e, det tar mig ngn minut innan jag förstår att det e lugnet före stormen.
Stormen är det kanske ngn som undrar?
Jo IFK Göteborg har d i egna händer! Vinst imorgon mot Trelleborg o sm guldet blir deras.
Då blir det party i hela Göteborg i minst en vecka framöver!

Även många kunder som har haft på sig allt från mössor, pins,Halsdukar med Ifk Göteborgs märke på.
Några har t.o.m. frågat om jag kommer från trelleborg då har jag svarat:
Nej Ystad några mil därifrån men Visst hoppas jag på att Trelleborg daskar till Göteborg imorrn!

Hade en äldre Herre på c.a. 70+ han var så nervös att han snacka o snacka o snacka!
Han sa Måtte d inte bli som 2004 då Mff snuva oss på guldet! men då frågade jag om d inte var så att dom hade d i egna händer d året oxå. Då blev hna ännu mer nervös.

Det är kul o se hur en hel stad kan gå o vara nervös 24timmar innan avspark för ett Sm Guld i fotboll!
jaja.


Kommer Hem Efter jobbet nu vid 15 o både Dave o putte ligger o sover. Då förstår jag iaf.
David gick precis up o han såg trött ut i blicken. kanske blev d en öl lr ngt igår oxå för dom.

Sooo Lonnnng!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0