Jag Förstår inte!!!!!!!

Så nu har jag varit o tränat........gruppträning med olika stationer!
När David berättade att d var en sådan träning började mina tankar flyga tillbaka i tiden när man gick på högstadiet o hade olika stationer! hehe det här skulle gå enkelt!!
Putte o david ville vara med!?!?!?! jag förstår inte detta!!??! När dom hade kunnat sitta i två brasse stolar o titta på o garva åt mig!!!

Gick ner dit vid halv 8 tiden!
Började med genomgång om hur alla stationer skulle vara ................Redan då!!
Vill jag lägga av o vända o gå hem o lägga mig i ett varmt bad! Redan där känner jag tränigsvärken krypa på mig!!

Men det kunde jag ju inte göra! En timmes träning hade jag o se fram emot!

 Asså biden behöver fan ingen kommentar

Redan under uppvärmningen så började mina ben skaka o min blick o flacka! men nåja!
Från station till station! Ondare och ondare, Mer mjölksyra o ännu mer mjölksyra.
Svetten börjar rinna o rinna, ögonen blir rödare o rödare,
Efter en halvtimme kände jag mig Helt slut i kroppen och i huvudet! jag ville bara få det gjort nu!!!
Det svartnade gång på gång för ögonen. (jag överdriver tyvärr inte)
Precis innan denna bilden e tagen har instruktören sagt: Kör vi ännu hårdare nu dom två sista stationerna!
 Ännu hårdare? Dra åt ######  jag har ingetting i blicken den är helt tom!!!!

Vid en övning man skulle ha skivstång o vikter går han fram till mig o säger: Börja nu me dom tyngre vikterna o trappa ner om du blir trött! jag svarar snabbt tillbaka med svarta ögon: Dom här med minsta vikterna väger mer än vad jag gör! han skrattade! Det gjorde inte jag.

Varje station gjordes i tre etapper.

 Här e det över! jag vet inte m jag e glad lr ledsen? Så illa mådde jag.

Så mina kära vänner!
Varsågod o skratta, kommentera att jag är en otränad jävel som inte orkar ngt, Att jag e en kärring!
Jag bjuder på det! men ni var inte där! Kom upp o gör ett sånt pass så kan vi snacka efter det.

 Efter Passet stack vi till rubinen o skulle se stand up comedy o dricka några öl.
Jag är riktigt likblek o mina ögon atchar hissdörrarna.
(blev inga öl men väldigt trevligt på stand up:en.)

GO NATT
( Imorron behöver jag hjälp o komma upp ur sängen! ja jag behöver nog hjälp med allt)

Kommentarer
Postat av: Patric

Det var en ära att vid din sida stå.

2007-10-19 @ 15:44:48
Postat av: thomsen

Jag är stolt över dig

2007-10-19 @ 17:30:37
URL: http://thomsen.blogg.se
Postat av: M

Hahaha baby dååå, men det e kul med hård träning?
Puss på dig!

2007-10-19 @ 19:55:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0