Nu är det Krig!

Vi har fått nya grannar som flyttat in två dörrar bort.
Dom vet verkligen hur man ska göra för att få sina grannar till o börja  muttra om grannfejden o Aschberg . . . . . 
Jag kanske inte är den mest morgonpigga personen i detta avlånga land.
MEN Det är Fan inte okej o börja riva Betongväggar i lägenheten  Klockan 07.00 en Måndagmorgon!!!!!!!!!!!!!!!!
Klockan är 07.05 o jag vaknar till med ett ryck, jag tror ngn står o borrar inne på mitt rum, men det slår mig snabbt att det är grannarna.

Visserligen har dom satt upp en lapp om att dom ska göra d dom gör! Men hallå 07.00?????
Nä jag  sånt skit kan dom göra på dagarna inte så tidigt på morgon!!!
 Ser ni Dörren? Det är där inne våra Nya Kära Grannar Renoverar.
Jag tror fan inte ens dom har flyttat in där ännu. När jag tänker efter tror jag inte ens dom är där inne. Dom har säkert gett nycklarna till Byggnadsarbetarna så dom kan gå in själva medan våra nya grannar övernattar i deras sommarstuga utanför Göteborg i lugn o ro.


Ska nog ta o leta rätt på den Sommarstugan, Då Jäklar!!!!!!!!
Nä Nu det är Krig! Som tur e är det snart Alla Helgon och då har dom nog flyttat in oxå!
Då ska jag ge ungarna hur mycket godis som helst, Bara dom kastar ägg o gör skit me den dörren ni ser!!!


Soooo loooooong!


Kommentarer
Postat av: Patric

DET ÄR FAN INTE OKEJ!

2007-10-22 @ 19:05:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0