Nu Håller vi Tummarna för en tyst morgon!

Jag börjar 12.00 imorrn! riktigt skönt ska det bli!
Jag lovar att är det ngn jäkel som får för sig att renovera 07.00 imorrn bitti ja då jävlar!!!!!!!!!
Då kommer Gustav få ett mongoryck! 

Detta har jag ju inte berättat för våra kära grannar men asså det är bäst det! Väck aldrig den björn som sover!
 så nog pratat om det . . . .  . NO!

Kom hem efter jobbet idag vid halv 4 snåret! Putte ligger o sover, David ligger o sover.
Grabbarna går o käkar FRUKOST  kl 17. Jag tycker det är värt en bragdmedalj. Gustav sover oxå väldigt länge när han e ledig men att ligga o sova till runt 17 är imponerande.

Så dax o hoppa i säng!
Go natt på er!

Kommentarer
Postat av: Patric

Sluta ljug liksom...

2007-10-23 @ 05:19:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0