Putte Flyttar in!

Mannen Myten Legenden? Naj jag menar Putte! =)
Han har flyttat in hos oss! Det är bara trevligt med Besök!
När vi kom upp i söndags o taxichaffören hjälpte puttte in med hans bagage . . .  .
Ni Skulle sett Davids min!!!! Ni undrar varför?


1: En stor arme Ryggsäck.
2 :en mindre resväska
3: En mellan resväska
4: En Stor Resväska

Han har packat ner allt han hade i lägenheten! Mitt tips: han är kvar i en 2-3månader Mnist!
Bara trevligt Tycker jag! Putte är Trevlig! Men hehehe ni skulle sett davids min o blick den var obeskrivlig! =)

Inte bara att han tagit med sig alla Resväskor!
Det första han gör när han kommer han börjar ändra om i lägenheten, Han gjorde sin hörna ritkigt Hemtrevlig!
Ni ser själva! Puttes Hörna!! Det är här han sitter o bloggar o ja han gör allt möjligt i den hörnan!

Hörde han snacka ngt om att köra till ikea o köpa ngn byrå o sedan skulle han kanske måla om i hallen oxå . . . . . .


Kommentarer
Postat av: Patric

Tråkig rigg...

2007-10-18 @ 05:43:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0