Söndag måndag!

Tjenixen!
Jobbade ju igår! Väldigt lite o göra o tiden gick ganska långsamt men gjorde absolut inget!
Man är frisk o pigg o då funkar det mesta! =)
Kom hem efter jobbet o fixade lite mackor o sådant! satte mig o slötittade på teve o somnade till...........när jag vaknade till var klockan redan 18.30 så det var dax o laga mat!
Fixade spagetti o köttfärsås! David såg nöjd ut så hoppas det gick o käka! =)

Kollade givetvis på Ensam Mamma Söker o efter det så blev det ut o fika lite! Kvllsfika aldrig fel!
Kom tillbaka till lägenheten o David hade bestämt sig för o lira Sunday Million!
Jag fick köpa in mig på en liten procent! o det blev game framåt småtimmarna för honom.
Det blev en liten hacka iaf!

Imorse kom rörlggaren halv åtta o med tanke på att man sovit i 2timmar var man yrvaken!
han fixade mitt element så jag inte ska frysa i vinter!
Sen sov jag några timmar! Grindade en halvtimmes poker o ta mig sjutton så blev det ven dr en liten hacka!
Antringen så slaskar jag inte längre lika mkt lr så har gudarna bestmät o hjälpa den lilla gustav! 

Ut o fika med mait! Jäkligt längesen man träffade honom i gbg så mkt trevligt! Gick även o kollade lite affärer o så!
När jag kom hem blev det en timmes poker som även det gick  plus!

Gott så gott!
Nu är det kvällsmat!
Sköt om er!!

Kommentarer
Postat av: Viktor

Låter jättebra att du går så mycket plus precis innan jag fller år! Önskelistan e låååång =)
Kram Viktor

2007-10-10 @ 15:05:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0