Söndagen den 28 Oktober

Så mina kära vänner!
Min Dag har varit bra, Man ska inte klaga, har jobbat mellan 12-16
Då var det söndag igen! Inte vilken Söndag som helst!
Utan Tyvärr så blev söndagen den 28 oktober 2007 en speciel dag  här i Göteborg.
Varför?
Jo dom spelade o lekte ut Trelleborg o Guldet  blev Ifk Göteborgs.
Jag är inte så bitter som det verkar för det . . . . men en sak gladde mig iaf!
Vädret! Visst dom vann sm guldet men Vädret var iaf inte bra när dom gjorde det! =)
Döm Själva:
 Sm Guld väder för Ifk! JagTackariaf för vädret! Hoppas det var kallt o lira iaf =)


Så nu när allsvenskan  är över så kom jag o tänka på detta:

Puttes Hörna
  Är tom nu! Ingen putte, inga resväskor i vardagsrummet!
Han har åkt till Ystad igen! Det har iaf varit roligt o haft en inneboende i 2veckor! Jäkligt kul faktiskt!
Kusinen är på spa i Varberg med Sin mamma o bror. Hörde ngt  Vattengympa och Yoga! hehe

Helt plötsligt så känns Lägenhten väldigt stor o rymlig!
Nu blr det chill!
Sköt om er!

Kommentarer
Postat av: Patric

Jag saknar min hörna Gustav. Men jag kommer snart igen! Lita på det (:

2007-10-28 @ 23:00:48
Postat av: Nicole

Vi ska på picknick i Göteborg, flaskor stenar i en korg, shalala. Ah, nej men skoja bara Göte. Eller.. ;) Hoppas allt är väl med dig vännen!

2007-10-29 @ 23:16:49
URL: http://smile4me.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0