Tisdagen!!!!

Tjenixen!
Hade jäkligt svårt o somna inatt så jag var vaken till och med när grabbarna ramlade in i lägenheten vid 4tiden inatt!
Imed jag fått lite sömn så har jag varit lite slö i kroppen idag! Riktigt lite o göra idag o då går inte tiden fortare!
Var på Ett italienskt pasta ställe o lunchade o putte kom förbi o höll sällskap! Mkt trevligt!
Sen gled dagen mot 18.30. Slut för dagen!

Kom hem i lägenheten o på vägen hem så har tanken slagit mig: har pågarna fixat mat?
Redan nere vid ingången möter jag en granne som gått förbi vår lägenhet som sa det luktade gott o hon ville bjuda in sig själv!
SWEEEET!
Matfixarna!!!  Man Tackar grabbar!!!

medan jag sitter o äter denna maklöst goda italienska favorit ser jag på bänken att där ligger 
 Solrosfrö o äpplechips!
jag frågade grabbarna om dom skulle mata fåglarna lr vad? =) =)

Efter maten hade grabbarna planerat in Bubbel o Ångbast på Spahotellet panorama! O gurra Hängde på!
Ingången till panorama!
Jaglovar det var kalas skönt o bubbla! Både inne o utomhus! o sedan ångbastu!! Så nice!!
Putte ville självklart slå vad men d blev inget vad denna gång! =)

Nu sitter jag här hemma o chillar o bara tar d Riktigt lungt medan pågarna e nere på cc o gamear!!!

Kommentarer
Postat av: Nicole

Äppelchips?!

2007-10-16 @ 22:26:39
URL: http://smile4me.blogg.se
Postat av: Patric

Det enda som var varmt ikväll var käket och bubbelpoolen.. He he

2007-10-17 @ 03:26:24
Postat av: thomsen

Fan, det kanske är rätt rediga grabbar ändå!

2007-10-17 @ 13:58:08
URL: http://thomsen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0