Trött imorse Gustav?

RING RING RING RING
TUT TUT TUT TUT
RING RIN.....DONK

Jag går upp närklockan ringer för femtielftegången! Går direkt in i köket sätter på kranen. Går tillbaka till mit rum o hämtar strumpor, underkläder. Går till badrummet o tänker: Menvafan visst satte jag på kranen!!!!
jaja tappar upp badet o lägger mig där i! Grymt trött! Somnar nästan om igen i badet!

Går upp klär på mig! Går ut i köket o ska käka frukost! Kranen står på. . . . . . . lite trött kanske??
jag fattade ju vad jag gjort!

Haft en bra dag men har varit jäkligt trött i kroppen idag!
Kom hem efter jobbet o där e ronny o david i köket. dom har fixat Tacos!
Så jäkla najs!! Dom skojade till det lite! Går inte berätta men det var iaf  Vegetarisk Soyafärs lr ngt!?!? Gott var det iaf!
Najs o ha mat på bordet när man kommer hem efter en lång dag på jobbet! =) =)
Man Tackar!!!

Lirat lite poker o det verkar som om Pokergudarna fortf gillar mig! =)
Det ska fortsätta!!

Ha en Trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0