Ystad Besök o en liten konk!

Tjenixen!
Jobbade hel dag igår, det var lite lugnet före stormen. Många var väldigt glada o trevliga igår med tanke på Sm guldet!  Det var bara o gratulera!
Annars var dagen väldigt chill!
Eva o Simon o David var ju på spa i Varberg o är här nu!
Kom hem från jobbet igår o käkade tacos!
Sen slappa vi framför datorn. när klockan var 22 log jag o smilade mot david o frågade om jag fick låna datorn o lira en Turnering. Han nickade o sa javisst.
Det blev en 100kr turre på Svenskaspel!
David satt bredvid o kollade lite! Det kändes bra o ha ett proffs i närheten!
Hur det gick? ja ni förstår väl. 203 spelare var med o david började titta lite mer nä vi var 19 pers kvar.
Med Davids Hjälp, speciellt när vi kom till Heads up:en så lyckades jag ta hem Turneringen!
Jag Tackar David för Tipsen o hjälpen!
Jag är väldigt ödmjuk där! Utan hans hjäl hade jag förmodligen inte vunnit iaf! men nu gjorde jag det! =)

Nu är det chill i 2dagar!
Blir en fika med rosen senare idag!

Må väl!

Kommentarer
Postat av: david

Du spela jätte bra Gus!Bra jobbat och ett stort grattis =)

2007-10-30 @ 21:20:28
Postat av: Patric

Grattis Mannen!

2007-10-31 @ 00:46:12
Postat av: syrran

Bra jobbat lillebror! Grattis!

2007-10-31 @ 22:08:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0