7 Days Left.....

Sen ska han, kungen, göteborgaren, göra ystad osäkert igen!


Blir det som Den Dryga göteborgaren, storstadskillen som vet bäst?
Blir det som den gamla vanliga Gustav?
Blir det en Blandning?

Det får ni avgöra själva!

 7 dagar kvar o jobba i rad! 7 har gått 7kvar!
Känns bra! Ska bli kul o komma ner till ystad en vecka! Kommer kännas lite konstigt o inte ha tillgång till sin lägenhet när man är där! men jag kommer iaf sticka dit o ta en liten kik! Det har david lovat att jag fick!

känner mig lite snuvig o lite trött!
Bara inte det är samma osm stiffe åkte på!
Förmodligen o förhoppningsvis inte!

Nu blir det ett Varmt Bad!
See ya all....................... 

Kommentarer
Postat av: kusinen

Låter som du klarar dig hyfsat bra själv... bli inte för van bara för jag kommer ju snart!!
ha det fortsatt gott!
(klart jag saknar dig)

2007-09-02 @ 22:13:40
Postat av: M

Får man se röken av dig under ditt besök? =)

2007-09-03 @ 08:46:30
URL: http://smisan.blogspot.com
Postat av: Filippa

Då är det fest eller när du kommer hem?:D

2007-09-03 @ 13:01:22
URL: http://glamourchic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0