Bara 8 dagar kvar! High five!

Måste ta upp en sak som kom på tal härom kvällen när jag stefan, david, ronny var på väg ut!
Häcken hade mött Skotska laget Dundfermile i fotboll. häcken vann med 1-0.
När vi kommer gående möter vi tre skottar i kilt o skjorta.
Direkt!!!!! Så kollade jag o ronny på varandra o david o stefan förstod vad vi mena!
Det var inte varmt i luften! Lite Småkyligt! O vi bryter ut samtidigt o säger: Fy fasiken vad kallt det måste vara!!
Man har ju hört att skottar inte har ngt under sin kilt! menoavsett vilket så var d för kallt för man ksulle gått runt i kilt denna kväll!

Då kom vi in på o börja snacka o jämförde med när tjejer har kort kort kjol!
Vi alla var överens!
Ingen av oss hade tagit på oss kilt (med lr utan ngt under) En kväll i dettakalla vädret!
Men Tjejer! Hey! Klart ni ska ha kort kort! Det är ju så fint o visa benen! =) Så ni har inget val! Ni måste fortsätta med kort kort oavsett om det är varmt lr kallt! =)

Har jobbat idag o det harvarit en väldigt lugn dag! Tyvärr får jag väl säga för då det är lungto intemkt att göra så blir man lätt lite småtrött! Men men Blev en tidig kväll igår så inga problem!
Nu har jag ju bara 8dagar kvar o jobba irad! Inga problem inga problem!

Ikväll Tilllagade jag Crepes, och jag får ärligt säga att jag e nöjd med det!
Imorrn ska jag testa o göra fyllda paprikor!
Får Testa lite olika nu när man är ensam hemma! Så man kan imponera på David sen om man kommer på ngt gott! =)

Igårkväll när jag kommit hem från jobbet Så ringde telefonen!
Det var david som ville höra hur min dag varit.
Jag tror han har börjat sakna mig redan! hehehehe 
Nu ska jag lägga migpå soffano käka glass! =)
ha d gott!
Så ser vi framemot en Underbar söndag!

Kommentarer
Postat av: Ronny

Jag har en kilt här hemma. Kankse ska använda den bara för att liskom.. Hehe..

2007-09-02 @ 15:59:03
URL: http://vegetarisk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0