Dagen Idag!

Har Varit riktigt på alerten idag på jobbet! Spexat o varit sådär "äckligt" Trevlig hela Tiden, flörtat extra mkt med tanterna! Jobbade mellan 10.15 men dom 5timmarna har gått o varit i 110!

Var jäkligt slö direkt efter när jag kom hem, så jag powernappa i en halvtimme. Sedan frågade ronny om jag ville hänka med o se Ett Öga Rött på Bio!  Klart jag ville det!
Biografen var Absolut den största o finaste jag varit på! Så dit blir det fler gånger.
Vad jag tyckte om filmen?
Första intrycket var bra men asså jag vet inte vad jag hade tänkt mig. Jag hade nog för höga Förväntningar på den. Så den var nog bättre än vad jag tyckte.

Nu Är det slapp resten av dagen!
Imorron ska straffet göras! Pass på sats med personlig tränare....mmmm vad jag ser framemot det . . . . .  . . . . .

Kommentarer
Postat av: Syrran

Hur kommer det sig att du fick flyttat straffet till en fredag...precis efter lön? Fattar du att du kommer att ligga orörlig hela helgen =D Fast du har ju en frukost på sängen att se fram emot...
Puss på er pågar små

2007-09-27 @ 21:58:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0