Det Känns Bra, Jag Känner mig Nyttig!

Klockan Ringde 09.00.
Jag vaknar till o sneglar på klockan o tänker................... Ska jag jobba idag? Nej! vaffö ringer klockan 09 då? ja just det!!! Jagskaju springaosedan tvätta!
Stiger upp en anning seg! Tar min tvätt o fuskar en timme tidigare än mit tvättpass börjar! Slänger in tvätten,sticker upp o byter om. I Farten tittar jag ut genom fönstret: Det regnar lr Nej DET SPÖREGNAR !! Men men! DEt ärbarao ge sig ut!

Var ute o sprang ic.a. en halvtimme i spöregnet. Men riktigt skönt i kroppen, Frisk luft o flåset e igång direkt!
Nu är frågan hur många andra lediga dagar har jag när klockan precis slagit 11:

Varit ute o sprungit i 30min
Tvättat 4maskiner tvätt!
Har fortf 2 maskiner igång till!
Jag e Nöjd o känner mig nyttig!



Ha EnBra För o Eftermiddag! =)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0