Det Var det Gott folk! Vi ses i jul!

Jäpp en vecka har gått!
En vecka som varit väldigt rolig! Kul o träffa familjen, Släkt, Vänner! Men sedan så måste man se över det hela oxå!
Jag kan väl säga att efter denna vecka  känner jag mig ändå mer säker på att Gbg var det rätta draget!
En större stad fler möjligheter!
Har träffat dom jag velat träffa! Jäkligt kul o vara nere! Men nu får ni ta er upp till Gbg!!
jag o david har plats för er som känner ni vill komma upp! För nu blir det inte ystad förrän jul! o kanske nyår! Beror helt på vad som kommer  hända!
Imorrn vid 14-16tiden så sätter sig Gustav på tåget till Göteborg!

Ett Stort Tack till mina vänner! Ni är Guld värda!
Ha en lugn o trevlig Söndag! För det ska jag ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0