En bra dag!

Klockan ringde 07.40! o jag ska ärligt säga att jag gick o la mig tidigt igår för att vara jag!
Jag var pigg imorse!
Inte den där zombien utan den Trallande Gurra G När jag låg i badet imorse!
Jag kände att det skulle bli en bra dag!
Om det blev det?

Jovars! Haft en bra dag på jobbet! Fått mycket gjort! Bra med kunder! Dagen har gått snabbt!
Och nu mina kära Vänner såhar jag klarat 8 dagar irad! Detinnebär att jag kommit över Hälften nu!
Känns bra o nu är det transportsträcka! Sen lbir det la semester!

Hur länge jag stannar i Scchkkååne?
Det får vi se! =)

Nu är det matlagning o idag blir det inget Fixande o trixande! ikväll blir det tomatsoppa med pasta o lite mackor till det! Ingen Fancy idag inte!

Ensam i lägenheten!
Ingen o snacka skit med denna vecka! men men!
 Hoppas det gick bra hos doktorn idag david! Du svimmade inte denna gången oxå väl? =)

Det kommer bli en del festande nästa vecka! Gustav har ju semster!
Nu kallar maten!
Ha en Trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: adele

07:40? PIGG?
lucky you

2007-09-03 @ 19:23:33
URL: http://remind.blogg.se
Postat av: M

Hääärligt att en del får härliga måndagar =P

2007-09-04 @ 14:41:45
URL: http://smisan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0