En Enda Röra!

                                                        Det händer grejor minsann!
# Stora Förändringar
# Bra eller Dåligt?
# irritation?
# Rensa luften
# ännu mer irritation?
# Vad är det som kommer hända?

Jag känner mig som om jag är med i en Dokusåpa!
Jag är en del av hela kakan, men missförstå mig inte!
Det är inte jag som har huvudrollen! Långt ifrån, jag står mest vid sidan om o tänker att vissa folk borde växa upp.
Men ganska komiskt tycker jag det är! =) =)

Jepp Med mig är alles Prima! Haft en 9 till 18.30 dag! Bra med kunder idag trots Väder vind.
Nu är jag hemma o sitter o funderar på om jag ska iväg till Stenungsund med Chefen o partaja imorrn!
En liten företagsfest där imorrn! hm hm Vi får la se! Ska jobba på sönndag oxå! Så Vi får la se!


Kusinen är nere på jobbet! Så nu sitter jag ensam i lägenheten o hör regnet piska mot mitt fönster!
Snart dax för ett litet kvällsbad.
Sköt om er Gott Folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0