En Mkt trevlig kväll/ jag e både Sjuk o Plöfsig!?!

God morgon!!!
Gårdagen började med att jag o pappa stack ut o lirade 18hål golf!! Jäkligt kul!
Vi hade hela gladan för oss själva under 4timmar, jag säger bara att det var jäkligt nice!!!

När man kom hem från gladan o man hade käkat så var man lite slö, med tanke på att man varit utomhus. "Napade" en halvtimme!
Sedan var det att bege sig till Syster Annika, Ebba, Vera, John! Blev bjuden på mat o dricka! Mkt gott mkt gott!
Syster annika berättade för mig att precis innan jag flyttade upp till gbg så tyckte hon jag var plöfsig i ansiktet!!!
Jag blev chokad!!!! Jag plöfsig??? nä inte ngn stans alls!!! men men det är väl det som kallas syskonkärlek??

Soft blev det lite senare!
Jag Stefan vippe glende saimon josse ika isa
Några öl o en massa skitsnack e aldrig fel!

I BET YOU
Efter att o ha sett ett tv program som handlar om 2 amerikanska pokerspelare som slår vad om allt mellan himmel o jord. så kör jag o putte lite småbet där minsta insatsen är 50kr.
Jag är en mkt Sjuk kille! men ett vad är ett vad! (vet david kommer ksriva o klaga för att jag klippte mig men men!)
Det är inte pengarna utan det är själva vadet! Adrenalinet o ja ballt!!!

Satt uppe på Barabqar igår o drack en öl o snackade o slog vad lite o så..............jag säger bara att putte jag gav mig ett vad på 10-1 Alltså klarade jag vadt så vann jag 1000kr av honom, förlorade jag så vann han en 100kr.
Kan inte tacka nej till det! För bra odds!
Vad vadet var?? om ni vill veta vårt sjuka vad så gå in på www.puttefnask.nu o läs på puuttes blogg!
Jag kan iaf meddela att jag tog vadet o lyckades vinna!


Kul o vara hemma i Ystad igen!!

Ha en Trevlig Dag!!


Kommentarer
Postat av: david

Är det ok om putte inte betalar fast han förlora vadet?

2007-09-14 @ 13:18:15
Postat av: Dummy

Mmm Du är skitfräck, både du och han patrik.
så patetisk är du.......

2007-09-14 @ 14:52:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0