Gbg Igen!

Sådär gott folk! Nu slipper ni mig nerei skåne!
Igårvid 16 så sattejag mig på pågatåget till malmö.
Går in o kollar men det är smockfullt överallt! lr vänta! Där vid toaletten är en plats!
Slår mig ner o börjar läsa aftonbladet. När jag tittarner pågolvet kommer ngt brunt flytande från toaletten!
Jag tar min väska o går bort en kupe o står resten av resan!

När vi är 100meter från stationen i malmö så stannar tåget!!!!
WTF!!!!!!!
Då är det signalfel o vi kan stå här allt mellan 5 o 10minuter!
Tittar på min klocka som visar 16.55, mitt tåg till götet lämnar malmö station 17.08!!!!
Som tur e så rullar tåget in så jag hinner med x2000 till gbg!!


 Väl inne på x2000 hittar jag min plats!
Med bord o sköna sittplatser!
Mitt emot sitter en Mkt fräsch tjej!           =)
Han som skulle kolla biljetterna var en sådan där övertrevlig,glad, herre!
jag hinner ju somna till innan han kommer! o när han väl knackar mig på axeln så hör jag ngn sjunga:
Här kommer lilla ludde jaha hooo bärande på sin lilla kudde jaha hoho!
nu får du inte sova mer för nu ska jag se din biljett! =) =) =)
mmmvisst här e den.
VEt ni vad det kallas`? Överskottsenergi!

Nu är jga tillbaka till GBG!
Vad som händer idag?
Det får vi se!
Ha d gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0