God Kväll!

Tjenixen på er Tjena tjabba Hallå!

Idag är en sådan dag då jag inte har så mycket att skriva om. Jobbat idag 10 till 16. En mkt bra dag med tanke på att det är i slutet av månaden! Idag har varit en sådan dag där du har behövt en varm jacka men ingen halsduk!
Solen har varit framme idag men det har ändå varit kyligt i luften!

Tänkte först berätta om matlagningen i onsdags, men jag får spara det ässet o dra fram ngn gång i framtiden.
Men jag lovar det är en Höjdare!!! Det kommer det kommer!

Blev ingen tripp med chefen till Stenungsund, vid 17tiden ångrade jag mig men då hade odm redan åkt!
men men får se det positiva: att jag kommer vara pigg o inte bakis när jag vaknar imorgon bitti!

Nu blir det lite poker på nätet!
Tight o jäkligt Agressivt!

Sov gott Alla ni andra!

Kommentarer
Postat av: Rose - Pink Rose Bloggen

GoNatt! ;) Sov gott!

2007-09-22 @ 23:44:23
URL: http://PinkRose.blogg.se
Postat av: Rose - Pink Rose Bloggen

Allt är bra! Själv?

2007-09-23 @ 16:56:17
URL: http://PinkRose.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0