Heads up loosern får sitt straff!

Fem i halv sju kommer två herrar in i butiken som ska ha varsin kostym! (vi stänger halv sju)
Jag o chefen hjälper  varsin o hitta rätt storlek! Givetvis lyckades vi sälja på dom skjorta, slips, Tag tre Betala för två underkläder oxå!
klara vid kvart i sju!  Så snabba ryck! Klart det är värt o ha öppet för dom i en kvart längre! men man vill ända stänga halv sju egentligen!
MEN!!!
Stort tack till dessa herrar!!! o jag menar det!!!! Inte bara för dom handlade kostymer utan för dom RÄDDA MIG!

Från vad?
Jo jag förlorade ju en Heads up match för en månad sen precis, mot min kära kusin! Där förloraren inte fick lov o klippa sig förrän en månad framåt! (jag var redan ganska långhårig)
Men detta vad bröt jag o klippte mig innan jag åkte ner till skåne!

Då kom David på ett Straff jag skulle få göra. Tack vare jag klippte mig!
Ett Stenhårt Pass med en personlig tränare på sats! (david känner honom) o jag kan bara tänka mig hur hårt han kommer köra med mig!

Det hade min kära underbara kusin tänkt skicka iväg mig idag på direkt efter jobbet!
men imed jag kom hem senare så blir det inte förrän på Torsdag i nästa vecka!

Tack mina herrar som räddade mig från Fruktansvärd Träningsvärk imorgon bitti!
Tack! =)

Kommentarer
Postat av: M

Men babe, träning e inte såååå farligt ;)
Puss på dig

2007-09-22 @ 20:17:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0