Heads Up Loosern!

Nej jag har inte lirat mer Heads Up ännu i poker!
men tänkte visa lite bilder från vår heads Up kväll hemma hos marc!

Vi Började lätt med att Vinnaren skulle få slå ett ägg i huvudet på den andre!
Som jag berätta innan så vann ju marc det första vadet!

 Jag Får väl glädja mig med att Ägg är väldigt bra för håret iaf!

nu kände jag mig revanschsugen!!!! Speciellt efter att Marc stod o log med hela Huvudet!
Vi fick syn på en citron o då kom vi på nästa vad!
 visst ser den saftig o god ut?? förloraren skulle få äta upp halva denna utan att dricka vatten lr ngt annat! man var tvungen på o tugga  o tugga o inte bara svälja ner bitarna!
 den ser rätt god ut va`?

 det var den inte!!!! fy kattsingen vad surt det är!! o givetvis var det lillas gustav som fick tugga i sig citronen!! men men!

sista heads up matchen!
förloraren var tvungen o äta en sked matsked med smör!
 förloraren blev ju givetvis ju jag! o jag älskar ju smör så det gjorde ju inget__________SAER SO!!!!

LÄR DIG DETTA GUSTAV!

JAG ska aldrig mer spela heads up matcher med vad inblandade eller straff!
jag ska aldrig mer spela heads up matcher med vad inblandade eller straff!


Kommentarer
Postat av: mc

Glöm ej MSN fotot!!

2007-09-19 @ 20:13:30
Postat av: M

Söt du e!

2007-09-20 @ 19:10:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0