Inte mkt!

Haft en bra dag på jobbet! Jobbade 11 till 18.30 så lite sov morgon efter den fruktansvärda Huvudvärken!
Kom hem lagade mat till mig själv! (David är på galaj med ronny i Borås!)
Satte mig framför datorn o loggade in på svenska spel! Har blivit en hel del Poker! För helt plötsligt kollade jag på klockan o såg den var 23! Tiden bara flyger iväg!
Ska jobba imorrn 10 till 16 o sedan är jag ledig på sön!! Inte ofta jag är det, så får ta till vara på tilfället o Partaja o sen sova länge på sön?
Låter som en ide!
Hur pokern gått?
Först Upp som en sol! Sedan ner osm en pannkaka sedan jobbar man upp sig igen till solen o sen ner som en pannkaka o sedan upp igen!
Som en berg o dalbana men färden slutade Helt okej!

Nu är det dax o gå o nanna!
NattiNufan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0