Inteså Hemskt mycket!

Nepp har inte så mkt o berätta idag!
Jag kan ju ärligt säga att jag var inte i närhetenva lika pigg imorse som igår!
Kändes som man ville kasta väckarklockan åt helvetia! men mne bara o gå upp köra racet!

Förlorade en heads up match mot david den 20augusti rättare sagt!
Förlustenvaratt intek lippa sig på en månad! o jag behövde liksom redan klippa mig då!
Får se,ser ut som en Vildvuxen gräsmatta i håret! Snart bara en frisyr mankan hao det är Back slick but hey! det kanske är Så Det ska vara?
Gbg Gurra goes Back slick?
Vi får la se!

Nublir det chill o ngt gott framför teven!
Vi höres
Ciao Ciao

Kommentarer
Postat av: dave

klart du ska ha backslick, själv ska jag till frisören imorgon =) ...
hade najs, vi höres
//kusinen

2007-09-04 @ 20:31:22
Postat av: jerka

Hehe, Bratslick!! Det blir nog bra de.

2007-09-04 @ 20:52:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0