Jag är en Skånsk Glidare!

Nämen tjena!

Hänt många saker på jobb idag!
Tänkte bara berätta en sak iaf! Idag har jag varit säljare, lekledare,Psykolog,Äktenskapsförmedlare, Glidare??
Går fram till en kund i 30års åldern  som står o kollar på jeans.

-Hejsan! Vad Kan jag hjälpa dig med idag?
Kunden tittar tveksamt på mig o det känns som om han har röntgen syn, för han synar mig från topp till tå....... Vänder blicken o fortsätter o kollar själv utan att säga ett knyst.

Jag tänker okej o rör vidare på mig..........Då han plötsligt säger:
-Du verkar vara en sådan skånsk Glidare! (med allvar i rösten)
-okej är det positivt lr negativt säger jag med ett (litet glatt skratt) ?
-Du är en glidare i kostym Tack! Jag behöveri ingen hjälp av en Glidare!
- Det är barao hojtaom det skulle vara ngt iaf!
Sen gled jag vidareo hjälpte en mkttrevlig dam!

Okej Ngn hade en fis på tvären lr ngt annat! men han hadeju ett Gais märke på ärmen så det förklarar ju en hel del!
Då är han ursäktad!


Imorrn så blir det jobb till 15 bara! Rena lyxen!
sen blir det hem o tvätta o städa o fixa lite!
Får se om det händer ngt speciellt imorrn oxå. vill ju inte svika mitt vad men asså ja vi får se!
kanske får ta den smällen!

Nu blir det mat o sedan ska jag banne mig ut o strossa lite bara!


Kommentarer
Postat av: syrran

Att du inte frågade honom vem som skitit i hans morron kaffe.... Nä, jag vet att man inte kan, men visst skulle man vilja ;)

2007-09-05 @ 20:43:19
Postat av: M

Hahahahahaa, det lät ju faktiskt som en ganska rolig upplevelse ;) Skånsk, Yees men glidare ;) Njaae! Puss På Dig

2007-09-06 @ 11:47:59
Postat av: Jerry

Hahaha, killen hade säkert gulat på cc kvällen innan.. Kanske en skåning som bustade honom.

2007-09-06 @ 13:26:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0