Jag får ta konsekvenserna!"

Jäpp! Haft en bra dag idag! Riktigt fint väder i Gbg idag o skönt o inte jobba hel dag idag! =)
Var precis o bröt mitt vad med david! Men fasiken!! ska ju ner till Schkåne! Då vill man ju vara fin i håret!
Mkt Dåligt men Det får jag ta! =)
Hon som klippte mig! Inte bara det hon såg grymt bra ut! Hon var Grymt Trevlig oxå! =)
Hon berömde mitt hår o sa att hon skulle klippa kaxigt snyggt!? nåja tänkte jag, det ända som e kaxigt snyggt här e du!
Hon frågade vad jag jobbade med o när jag svarade att jag jobbade på Dressmann så svarade hon:
Aha du jobbar i butik! Det passa dig som ser så bra ut!
hm hm detta var för bra för o vara sant tänkte jag!
Hon klippte o klippte o satt o hoppades på att hon inte tog kilo pris påklippningen! :D hehe
 jag gav henne fria händer o göra vad hon ville! Tjejenhade flyttat ner från sthlm o tyckte Gbg var en väldigt liten stad!
Vi snackade lite o stämningen var Lättsam! Då berättade hon att dne frisyren hon klippte på mig var exakt samma som hennes pojkvän hade . . . . .
 Nåja visste väl attdet skulle vara ngt iaf! hehe
Jag e nöjd o nu fasarjag bara över Kusinens straff för att jag var o klippte mig!

Nu blir det nog en sväng till sprit o matmässan här i gbg! Endast för branschfolk men mait har bjudit med mig o han fixar in mig! Sweet!
Vi höres!

Kommentarer
Postat av: haha

haha Därför du bestämde dig för ogå och bli klippt där! Din lilla fuling gustav

2007-09-06 @ 23:41:48
Postat av: M

Mmmm restaurangmässan :) Dit var jag inbjuden! :D Men så långt kom jag inte..

2007-09-07 @ 13:04:57
URL: http://smisan.blogspot.com
Postat av: kusinen :-(

Jo visst kommer det ett straff ska bara fundera ut nåt passande!

2007-09-08 @ 14:19:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0