Jobb idag+ Rundvandring på hotell Avalon

Jäpp!
Klockan ringde halv elva o gustav gick upp o käkade o gjorde sina dagliga morgonrutiner.
Tog på mig kostymen, fixade frillan o var allmänt glad i kroppen!
varför?
Fin o solig morgon, 14dagen av 14 irad, Sista dagen innan semester.

Varit en lugn dag på jobb. Inte mkt folk o så! men det får man ta!

Mait ringde precis vid stägning o fråga omjag ville komma ner till hans jobb o dricka en kopp kaffe.
Jag hade inget annat för mig så jag traskade ner dit i kostym o såg allmänt glassig ut! =)
Satt o snackade skit o drack en dubbel espresso. han gjorde beställningar till baren samtidigt!
Fick även tillbaka min jacka som jag hade med mig första gången jag var uppe i gbg iår alltså i maj ngn gång.

Efter vi suttit där ett tag frågade mait om jag ville se några rum på hotellet o det var jag ju intresserad av.
Avalon är ett riktigt fint hotell! Dom har en svit som har bassäng på översta våningen o den går på i runda slängar c.a. 15lax per natt o hyra.

Den fick jagju inte se men två andra rum visade han mig. Med tanke på hur fina dom var så kan jagbara tänkam ig hur Nice Sviten är!
Dom rummen han visade gick på c.a. 2lax per natt o hyra.

Nu blir det chill o lite packning ikväll!
Kanske utgång! har inte bestämt mig ännu om det.
Ska ju ner till scchhkåne imorrn.

Ha det så gott! så ses vi kanske imorrn rent utav lr i veckan?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0