MorgonDagen kommer bli kalas!

Kom hem idag efter en 9-18.30 dag!
Gick in o bokade tvättpass 10 till 13 imorrn!
Perfekt! Nu ska jag börja få upp kondisen igen. Imorrn tänkte jag gå upp slänga in 3maskiner vid 10 tiden.
Sedan tänkte jag bege mig ut o springa en runda, bara för o få upp flåset igen! Efter jag sprungit sticker jago handlar nybakade bullar och bara njuter av att ha en ledig dag!

Varför jag ska springa?
Jo för att jag har haft en jävligt bra kondtion innan! Sedan så ska min kära fader sprnga göteborgsvarvet nästa år!
O då tänkte jag joina honom, Springer han så springer jag!
Så nu vet du det pappa!

Nu börjar idol o jag måste se hur d går!
För redan efter första auditon så bettade jag o david en hundring på varsin person i idol. Bägge möts ikvällens program!

Ha en Fantastisk kväll!
 

Kommentarer
Postat av: Nicole

Du får ju berätta vem du lagt en hundring på Göte! :D

2007-09-24 @ 23:38:25
URL: http://smile4me.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0