Myggan! Det är Humor det!

                                           
                                                                 Myggan!

                                                          


Jag Verkar vara ensam, kanske inte alldeles ensam men dock inte många som håller med!
Men Detta är Humor Ändå!! Det är iaf Humor som uppskattas utav mig! Sedan är det ju Filip&Fredrik som har gjort serien, tror det är därför många blir besvikna på  serien. Dom tror att Serien skulle vara mycket bättre än vad den var!
men jag fattar inte vad dessa personer tror? Att bara för att det är Filip&Fredrik så kommer det bli Ngt Extra Vagant!
Jag tyckte det Var ngt Extra Vagant iaf!  kiss o bajs o sex humor? Javisst! Men är det så här så var det Grymt Ballt iaf!
Jag Gillade den, kusinen oxå. så vi är två st som kommer följa den minst! =)

Vi kommer iaf, sitta klistrad varje gång det är dax för myggan! lita på det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0