Ngn som vill ha frukost på sängen?

I Centrala Göteborg så delar två kusiner på en stor lägenhet.
Idag klockan halv 12 tänkte den Blonda kusinen vara bussig mot den andre.
Denna kusinen hade ju tvättat o varit ute o sprungit på morgonen så när klockan blev halv 12:
 
så tippade den blonde in på den Den andra kusinens  rum o sa med en lugn röst:

Nu kan du ligga o "Morrna Dig" så kommer frukosten om en halvtimme!
 
Den blonde kusinen som vi inte nämner ngt namn påimage59 Gick ut i köket.
Fixade bullar o brädde dom. Fixade fil o musli med en stänk kanel i. Ett Stort glas Multivitamin Juice och Givetvis en frukt oxå!
Klockan är fem över 12 då han knackar på kusinens rum.

inget svar.....
Han knackar igen o öppnar dörren o får ett: Vad vill du nu ha för ngt???
Han fick ställa brickan med frukosten på nattduksbordet!
Gick ut o stängde dörren!
2minuter senare hördes en röst från rummet: Var e min morgon tidning??
Den blonde gick in o gav honom Aftonbladet ( Som han själv inte läst ännu)


Under dagen har den andre kusinen klagat på att han inte fick sova ut imorse. minst tre ggr har han sagt dom orden.

Så imed jag känner den blonde kusinen så bad han mig fråga er:
Ngn Som vill ha frukost på sängen? Som kanske till och med uppskattar det`?

Sov gott Gott Folk!

Kommentarer
Postat av: Jerry

Vilken otacksam kusin den blonda killen har..

2007-09-26 @ 00:13:10
Postat av: M

Kommer du ner & gör frukost till mig också? Jag hade uppskattat det mer iaf ;)
Puss PÅ dig

2007-09-26 @ 08:06:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0