Onsdag kväll!

Av visa speciella skäl så stack jag till marc ikväll!
 En mkt trelig kväll om man kollar på förutsättingarna!
Spelade lite heads up med marc i början av kvällen!
8marker var. första heads up matchen spelade vi om att vinnaren skulle få kläcka ett ägg i huvudet på den andra.................. vinnaren blev Marc!
Andra matchen vi spelade skulle förloraren äta en halv citron  o man var tvungen o tugga den!! inte bara svälja!
Vinnaren ............blev marc igen!!!
Tredje matchen skulle förloraren vara tvungen o ha ett speciellt foto på sin msn under en hel dag..............................vinnaren blev Marc!
Bilder av straffen kommer komma upp här inom en nar framtid!
Fjärde matchen hade mait kommit till oxå! Givetvis var han med! vi spelade att 2:an o 3:an var tvugna att äa en matsked smör!!  efter att jag vann o fubblade upp mot mait i första handen! Skulle det vara en promenadseger tänkte jag! Men ack ack så fel man kan ha!
Marc med en jävla hjälp med pokergudarna vände o Lyckades även vinna denna matchen!
En Grand slam av marc! kan inget annat än gratulera honom!!!
Hur det smakade? jag får rysningar bara jag tänker på det...........
Suttit o snackat en hel del ikväll.
mait var väldigt trött i kroppen o gick o la sig o jag o marc satt o snackade lite mer skit o sedan var d dax o bege sig hemmåt! Jag Tackar å hjärtligt för skjutsen hem!!! Tusen tack du! =) Jättesnällt!

Annars får vi se vad morgondagen har o erbjuda!!
Det blir säkert Trevligt!
Nu är det sovdax!
Go natt!

Kommentarer
Postat av: Jerry

Gurra! Har du aldrig funderat på att det där med heads up matcher kanske inte är din grej???

2007-09-13 @ 13:49:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0