Soliga Lördag I Lilla gbg!

Tittade ut genom fönstret o såg solens strålar glittra i vattnet!
Men! jag lurades inte utan jag tog på mig min jacka över kostymen imorse!
Bra val!

Sedan att det blir finare o varmare ju längre dagen blir är en annan femma!

Haft bra med folk o mycket o göra idag så det har varit kul o jobba!
Hade b.l.a. ett gäng feminina killar inne i butiken!
Jag överdriver inte om jag säger att jonas gardell o marc var Macho män om du jämför med dessa! 
Ja iaf så var dom jätteGay! Inget alls fel i det!
Hur jag vet dom var Gay? jo för dom kom fram o fråga mig vilka ställe man skulle gå till i gbg som homosexuell????
Jag tittar på honom o säger! Sorry mannen! Ingen anning! Du får fråga ngn som hänger på sådana ställe, jag gör inte det!
okej okej Tack då! Ha en Fabolous Dag!
Det ska jag o ni får ha en fin dag ni med!

Halvlek Sverige Danmark nu!
Självklart hoppas jag på Sverige ska vinna!
Samtidigt är d lite hehe som mink ollega Andreas sa till mig igår:
Du kan ju inte förlora på lördag!
va?
Ja du är ju halvdansk född i sverige Så du vinner vilket som!
Halvdansk?
Ja du är ju skåning!
hehe så sant!


Blir chill nu framför teven o sedan får vi se!
David ska ner o jobba o gustav funderarlite på o gå ner o vinna vipern ikväll??
mjae vi får se! Kanske sparar den tills jag kommer hem från ystad!

Ha d gott!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0