Söndag= Ta det Jä¤ligt Lungt

Jepp! Gick o handlade när jag steg upp vid 14tiden!
Min första tanke när jag kommer in på Hemköp: Vad mkt Folk som är uppe o handlar så här tidigt!!!!!!!!
Sen slog det mig att klockan var lite är 14 o inte så tidigt!

Efter handlingen käka jag frukost o läste tidningen! Zlatan pepprar in mål som Fasiken nu! på tal om ngt annat!
Tänkte Städaidag men vafan!! Det är ju Söndag så det har bara varit chill hela dagen! riktigt Skönt!!
Gårdagen var Helt okej! Förfesten hos Emilia o jerry var ju det roligaste!!
Sedan blev det Hard Rock Cafe!  Helt okej, mkt folk, mkt killar lite mindre tjejer!
Fick för mig o gå hem efter att fått en armbåge för mkt i huvudet, gjorde tydligen nudlar när jag kom hem inatt såg jag! intressant!
Nåja nu ärdetchill o sen jobb 12 till 18.30 imorron!
Ha d nice gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0